Povrchová úprava | Konstrukce | |||||||||||||
Rozteče zámku | ||||||||||||||
Bezpečnostní třídy | ||||||||||||||
Barevnost | Vlastnosti kování | |||||||||||||
Smluvní podmínky |
Objednání zboží a služeb: |
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů
|
Způsob dodání: |
Ustanovení ceny za dopravu vycházíme z objemu zakoupeného zboží. Podmínky pro obchodní partnery:
Podmínky pro ostatní zákazníky:
Podmínky dopravného a balného pro ostatní zákazníky platí při jednorázovém odběru
|
Potvrzení objednávky: |
|
Dodací lhůty: |
Vyřízení přijatých objednávek:
V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás kontaktovat.
|
Práva a povinnosti prodejce: |
2) Pokud kupující uplatní nárok na vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy) podle zákona 3) Prodávající se zavazuje osobní údaje, které mu poskytl nakupující, neposkytovat žádným třetím osobám. Na žádost zákazníka prodávající údaje vymaže z databáze zákazníků. Kromě údajů, které slouží k účetní
|
Práva a povinnosti kupujícího: |
2) Nakupující uvede správně a pravdivě údaje potřebné k vyřízení objednávky. 3) Odmítnutí zásilky, nevyzvednutí zboží: Objednávka na www.actservis.cz je závazná pro obě strany. Zákazník při registraci souhlasí s těmito podmínkami. V případě, že zákazník odmítne převzít objednané zboží, případně si zboží nevyzvedne, postupuje AC-T servis, spol. s r.o. tímto způsobem: Zákazníkovi je znovu nabídnuto opětovné zaslání objednávky, ovšem jen na proforma fakturu, přičemž musí znovu zaplatit poštovné. Zásilka je mu znovu zaslána až po obdržení platby. Pokud zákazník odmítne toto opětovné zaslání, bude mu účtován manipulační poplatek ve výši 20% z výše objednávky, minimálně však 200,- Kč. Zákazníkovi bude zaslána faktura se 14 denní splatností této částky, v případě neuhrazení bude tato částka penalizována.
|
Ostatní usnesení: |
2) Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 3 dnů od převzetí zboží. 3) K reklamaci je nutné přiložit veškeré doklady o koupi zboží, jehož vady jsou reklamovány. 4) Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod 5) Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 21 dnů od obdržení reklamace, 6) Vrácení zboží – bez udání důvodu, lze provést pouze po dohodě s dodavatele. V takovém případě,
V Praze dne 2. 1. 2011
|
|